KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA کاسياس: رونالدو بهترين بازيکن دنياست

کاسياس: رونالدو بهترين بازيکن دنياست

 
 او که در يک کمپين ضد زورگويي و قلدري نوجوانان عليه يکديگر حضور يافته بود درباره رونالدو – که 17 گل در 14 بازي لاليگا در اين فصل زده – گفت: «تنها يک بازيکن هست که جلوتر از ديگران است. او در فرمي عالي است و شايسته تمام اين ستايش‌هاست. آن بازيکن کريستيانو رونالدو است.

فکر نمي‌کنم ترديدي در اين باره وجود داشته باشد و او بازي به بازي اين را نشان مي‌دهد. اين براي مادريد خوب است چون اميد ما اين است که به کمک او، در چند ماه آينده به اهداف خود برسيم.»

به گزارش گل، کاسياس گفت که مردان کارلو آنچلوتي مي‌توانند سه‌گانه را فتح کنند: «داريم برايش کار مي‌کنيم. برايش تمرين مي‌کنيم اما ديوانه سه‌گانه نيستيم. چون اين که مردم از ما تعريف مي‌کنند شايد باعث شود از سرعت خود بکاهيم.

ما نياز داريم که همين طوري که پيش مي‌رويم ادامه دهيم و منتظر پايان فصل باشيم.

ما تيمي جوان و جاه‌طلب داريم. اميدوارم که جام باشگاه‌هاي اروپا را ببريم. 11 سال است منتظرش هستيم. اميد به فتح ليگ، و چرا که نه؟ جام حذفي داريم.»

کاسياس در اين فصل لاليگا ذخيره ديه‌گو لوپس بوده است: «در شبکه‌هاي اجتماعي بسيار به من توهين مي‌کنند. بسياري افراد هستند که پشت يک آيدي قايم شده و فحش مي‌دهند. اما آنها رودررو انسان‌هاي بي‌جربزه و بزدل و ترسويي هستند. اگر اين اتفاق بيفتد بايد به پليس مراجعه کنيد تا اکانت‌هايشان را بلوکه کنند.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: iker casillas, goalkeeper, ایکر کاسیاس, دروازه بان, رئال مادرید, رونالدو بهترین بازیکن دنیاست, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )